Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Ny energiaftale: Shell Raffinaderiet slipper for at fyre for fuglene

En ny bred energiaftale betyder, at Shell Raffinaderiet fortsat kan sende overskudsvarme ind i trekantområdets radiatorer. Overskudsvarmen skal blot have certifikat for at undgå høje afgifter. Et ønske Shell har sendt til politikerne i månedsvis.
Shell Raffinaderiet har gennem de seneste måneder forsøgt at påvirke landspolitikerne for at få sikret, at virksomheden fortsat kan levere overskudsvarme til fjernvarmenettet. TVIS aftager overskudsvarmen fra Shell og det kunne være blevet dyrt for fjernvarmekunderne, hvis den nye energiaftale var endt som foreslået. Arkivfoto: Torben Sørensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce