Gå til indhold
Annonce
Erhverv

René er "benzinmand" - men nu gejler han også elbiler

Elbilerne æder sig ind på de produkter, der har båret forretningen i 20 år. Alligevel nægter stifteren af Astina.dk at lette foden fra speederen, og han er endda selv gået elektrisk mest for at udfordre hele fortællingen om "rigtige biler".
Elbilerne æder sig ind på kerneprodukterne, men det skræmmer ikke Astina.dks stifter, René Høvinghof. Han ser skiftet som en ny mulighed for at personalisere biler, uanset om de kører på benzin eller strøm. Foto: Henrik Kruse
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce