Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Spisested har mindre overskud: Men nu får ejeren løn i alle årets 12 måneder

Efter 11 år i spidsen for Kaffebaren er spisestedets økonomi nu så robust, at ejeren kan udbetale løn til sig selv i alle årets måneder. De øgede udgifter til løn kan ses i regnskabet.
Kaffebaren har i alt over 30 år på bagen, og Marianne Knudsen, til højre, har ejet den i de seneste 11 år. Hun fortæller om øget travlhed med især selskaber. Foto: Lotte Højstrøm
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce