Erhverv Spisested har mindre overskud: Men nu får ejeren løn i alle årets 12 måneder Efter 11 år i spidsen for Kaffebaren er spisestedets økonomi nu så robust, at ejeren kan udbetale løn til sig selv i alle årets måneder. De øgede udgifter til løn kan ses i regnskabet. Kaffebaren har i alt over 30 år på bagen, og Marianne Knudsen, til højre, har ejet den i de seneste 11 år. Hun fortæller om øget travlhed med især selskaber. Foto: Lotte Højstrøm - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 14 jun. 2026 kl. 07:31 Lotte Højstrøm lho@jv.dk Annonce Fredericia Kommer de kongelige? Kommunen håber på royal glans over indvielse Nye broer er på plads - men voldprojektet mangler stadig store brikker Alarm 112 26-årig polsk kvinde nægter: Nær ven blev stukket dybt i maven FC Fredericia FC Fredericia henter angriber i Brabrand på fireårig aftale Leder Det er rigtigt at lukke det gamle museum, for nostalgi må ikke stå i vejen for virkeligheden Alarm 112 30-årig bortvist gæst var rasende: Betjente måtte trække stav Erhverv Ovenpå kritik og intern magtkamp: Dinex offentliggør opsigtsvækkende regnskab Fredericia Fredericias spildevand viser alarmerende tal for farligt stof Alarm 112 Politiet beslaglagde 14-årigs løbehjul: Vejede 52 kilo og kunne køre 55 km/t Alarm 112 Bilist stærkt utilfreds med afgift: Parkeringsvagt slået og sparket Fredericia Tøjbutik åbner outlet: - Vi vil meget gerne have en nabo Annonce Fredericia Politiet rykkede ud på villavej: Person ført væk Fredericia Hvad skal der ske med bymuseet? Lena og Margit håber, noget kan bevares Det er rigtigt at lukke det gamle museum, for nostalgi må ikke stå i vejen for virkeligheden Det har været et vildt døgn i Fredericia Derfor lukker bymuseet: Direktør peger på flere årsager Alarm 112 Kvinde stak mand i maven - nu skal hun fremstilles i grundlovsforhør Fredericia Nye broer er på plads - men voldprojektet mangler stadig store brikker Annonce Fredericia Kæmpe galleri og video: Røde og blå studenter indtog midtbyen til sang, dans og gratis shots Fredericia Kommunen sælger fællesområde: - Jeg opfatter det lidt som en hovsa ting, at det ikke er sket før Leder Der er for mange jøder i Danmark. Og for mange socialdemokrater Middelfart Se video - Kongen jokkede i spinaten Fredericia Historisk mindested har fået et løft Annonce
Fredericia Kommer de kongelige? Kommunen håber på royal glans over indvielse Nye broer er på plads - men voldprojektet mangler stadig store brikker
Fredericia Hvad skal der ske med bymuseet? Lena og Margit håber, noget kan bevares Det er rigtigt at lukke det gamle museum, for nostalgi må ikke stå i vejen for virkeligheden Det har været et vildt døgn i Fredericia Derfor lukker bymuseet: Direktør peger på flere årsager
Fredericia Kæmpe galleri og video: Røde og blå studenter indtog midtbyen til sang, dans og gratis shots
Fredericia Kommunen sælger fællesområde: - Jeg opfatter det lidt som en hovsa ting, at det ikke er sket før