Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Vejle-hotel sender halvdelen af ansatte hjem

Scandic Jacob Gade ramt af corona-aflysninger. Sender 13 ud af 26 ansatte hjem uden løn ifølge aftale mellem Dansk Erhverv og 3F.
Scandic-hoteller over hele landet sender ansatte hjem uden løn. I Vejle bliver 13 sendt hjem. Arkivfoto: Torben Glyum
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce