Gå til indhold
Annonce
forside

39-årig mand død af kvæstelser efter knallertulykke i Odense

En knallert med to unge personer kørte tirsdag aften ind i en varevogn i Odense. Den ene person er nu død.

En uniformeret patrulje fra Fyns Politi var tilfældigvis på stedet, da ulykken skete tirsdag aften. Poltiiet udøvede førstehjælp, men en af de to personer er nu død. Arkiv.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce