Gå til indhold
Annonce
forside

Kvinde snød DSB for 160.000 kr - rejste i årevis uden billet

Alene sidste år kørte en 35-årig kvinde fra Fredericia 86 gange med tog uden billet. I morgen går en retssag mod hende i gang i Retten i Kolding. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce