Gå til indhold
Annonce
forside

Lastbil kørte ind i apotek - derfor gik det galt

Facaden ind til Gorms Apotek blev fra Skovgade ramt af en varevogn torsdag morgen omkring klokken 7.30. Foto: Local Eyes
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce