Gå til indhold
Annonce
forside

Løkke indvier Mærsks nye havneterminal i Mexico

Åbningen af Mærsks store havneterminal i Mexico tirsdag viser dansk erhvervslivs styrke, siger Lars Løkke.

Sammen med den mexicanske præsident, Enrique Peña Nieto, indvier statsminister Lars Løkke Rasmussen (V) Mærsks nye havneterminal i Mexico.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce