Gå til indhold
Annonce
forside

Pølsedusør afblæst efter biljagt: Ejer fandt selv bilen

Mandag morgen blev en bil stjålet fra Roxy Bageriet. Ejeren udlovede et pølsearrangement i dusør. Men om aftenen fandt han den selv efter en biljagt igennem byen.

Kim Nielsen har fået sin Mercedes ML 320 tilbage. Nøglerne har han dog ikke fået igen, så bilen står på et aflåst lager. Privatfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce