Gå til indhold
Annonce
Fredericia

15-årige Max er ny formand for syddanske elever

Max Rimmer Larsen blev sidste weekend udpeget som formand for Danske Skoleelever i Syddanmark. Han er allerede elevrådsformand på Sct. Knuds Skole og sidder også i Fredericias ungebyråd. Foto: Benny F. Nielsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce