Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Badmintonspillere betaler for ny tilskudsordning

Badmintonklubben i Fredericia må acceptere en nedgang i halleje-støtten i forbindelse med den reviderede Fredericia ordning, og det kommer klubbens medlemmer til at betale i form af et højere kontingent. Arkivfoto: Benny F. Nielsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce