Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Borgermøde: Kritik af nye Dan Gødning-tanke på havnen

Mange er stadig skeptiske over Dan Gødning efter 2016-branden. Det kom frem, da virksomheden mandag stillede op til et borgermøde om de nye 16 meter høje tanke, der bygges næste år på Møllebugtvej.
Næste år skyder 16 meter høje Dan Gødning-tanke op ved havnen. Men der skal ikke ske en gentagelse af uheldet i 2016, lyder det fra virksomheden, som mandag var til borgermøde. Foto: Klaus Madsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce