Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Borgmester vil have sikkerhed på dagsordenen efter brand

Borgmester Jacob Bjerregaard var tilfreds med beredskabets indsats i forbindelse med banden, men vil gerne have sikkerheden på havnen på dagsordenen fremadrettet. Borgernes sikkerhed er det vigtigste, siger han til Fredericia Dagblad torsdag. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce