Gå til indhold
Annonce
Fredericia For abonnenter

Bornholmer: Nationalsag at få Shell til at betale

Onsdag aften var over 100 mødt op til informationsmøde om Shells olieforurening. Budskabet fra de, der tog mikrofonen, var, at man mener, at Shell bør betale for at få ryddet op. Blandt tilhørerne var Shells komminikationschef Regitze Reeh i midten. Hun har både i avisen og i tv gjort klart, at spørgsmålet om den endelige oprydning først skal vurderes på et senere tidspunkt. DR Nyheder bragte et indslag fra mødet, og det gjorde bornholmske Svend Kramp harm, at Shell ikke vil love at betale for oprydningen. Foto: Michael Svenningsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce