Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Bulldozerne er kørt i stilling ved vestcentret

Engang var Fredericia Vestcenter en nyskabelse, men nu er det snart slut. Den 3. marts tager bulldozerne fat på at rydde det velkendte butikscenter, der blev bygget i 1970?erne af købmand Jens Overgaard. Vestcentret bliver revet ned for at give plads til en eller flere nye butikker på samme matrikel.Foto: Mogens Gregers Madsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce