Gå til indhold
Annonce
Fredericia For abonnenter

Dagbladets bud: Her er de 21 medlemmer af det nye byråd

Flere garvede byrådsmedlemmer er langtfra sikre på at få en ny periode. Fredericia Dagblad giver her et bud på, hvilke 21 kandidater som har fået vælgernes opbakning.
Peder Tind (V) er som ny borgmester den eneste, vi med statsgaranti kan sige, får en plads omkring byrådsbordet. De resterende 20 ved vi først noget om, når de personlige stemmetal er kommet. Arkivfoto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce