Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Efter intern fejl: Borgmester vil møde utilfredse bassin-brugere

Brugerne af varmtvandsbassinet på Fredericia Sygehus frygter for deres varme badevand. Derfor afleverede de mandag underskrifter på rådhuset. Foto: Mads Hansen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce