Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Efter skandaleår: Topchefer i regionen får bonus for gode resultater

Det er tilsyneladende let at få bonus på ledelsesgangen i regionen. Trods et år med adskillige skandaler og uheldige sager får direktørerne udbetalt deres fulde bonus. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce