Gå til indhold
Annonce
Fredericia For abonnenter

I januar sagde Venstre, at Danmarksgade skulle være sivegade. Siden er der intet sket

En undersøgelse, der skal klarlægge holdningen til sivegade-dilemmaet i Danmarksgade, er på vej. Foreløbigt er der dog ingen udsigt til, at gågadestykket bliver midlertidig eller permanent sivegade.
Tilbage i februar kom Venstre-politikerne Niels Martin Vind og Kenny Bruun Olsen med forslag til blandt andet at gøre Danmarksgades gågade til sivegade. Arkivfoto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce