Gå til indhold
Annonce
Fredericia For abonnenter

EXCLUSIVE: Flere fotokampe mellem Helle S. Andersen og Mette Mørk

Fredericia Banegård i fotos: Helle S. Andersen og Mette Mørk har udfordret hinanden med flere fotoopgaver. Den ene af opgaver var placeret på Fredericia Banegård. Her ses hvad de to fotografer kom hjem med fra den opgave. Mette Mørk har fanget en cyklist, mens Helle S. Andersen har arbejdet lidt med lyset i banegårdens tunnel.fotos: Helle s. andersen og mette mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce