Gå til indhold
Annonce
112

Flag til glæde og sorg: Grevinde Sussie slog søm i brandfolkenes nye fane

Fremmødet var stort, da Skodborg Frivillige Brandværn lørdag var vært ved TrekantBrands nytårsparolen. Sussie Hjorhøy grevinde af Rosenborg deltog - sammen med borgmestre, brandmænd og andre godtfolk.
- Det er en ære og en glæde at slå det første søm i fanen for Hendes Majestæt Dronningen, sagde grevinde Sussie og slog det første søm i fanen. Foto: Annett Bruhn
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce