Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Fredericia Sejlklub håber, at vinden er vendt

Skal der sejles, skal det selvfølgelig være i sejlbåd. Peter Thomsen sætter hækflaget på plads i "Rup", som stort set er klar til søsætning. Alle tre skolebåde har fået en kæmpe overhaling, de er bygget om, så de er perfekte til, at nye sejlere let kan håndtere dem. Alle overflader er malet med Kiwi-grid, som gør, at man kan stå sikkert på dæk. Om en uge skal de nye elever være med til at sætte master og og wirere på plads, inden skolesejladserne går i gang om 14 dage. Foto. Ludvig Dittmann
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce