Gå til indhold
Annonce
Fredericia For abonnenter

Grundejerforeninger: Vi føler os som udkants-Fredericia

Grundejerne ærgrer sig over, at der ikke er blevet set på fælles regler for vedligehold af veje, kloakker og fortove, ligesom hele trafiksituationen med Treldevej ikke indgår. Det får grundejerforeninger til at føle, at området er udkants-Fredericia.
Mia Bigum Rix Nielsen er formand for den ældste og største grundejerforening i Nordbyen - Grundejerforeningen Treldeparken. Hun og hendes mand Lars har set frem til en modernisering af lokalplanen, så de nu lovligt kan opføre en carport i glas og stål fremfor træ. Mia Bigum Rix Nielsen har indgivet sit eget høringssvar til lokalplanforslaget og mødes om nogle dage med de øvrige formænd fra områdets grundejerforeninger for at forfatte et samlet høringssvar. Arkivfoto: Peter Leth-Larsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce