Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Havne-bestyrelsesmedlem: Skandaløs beslutning

Gert Eg: Flertallet må stå på mål overfor borgerne for en beslutning om, at det skal koste 50.000 kroner ekstra om året at drive havnen. arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce