Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Lægeforeningen vil have ekstra lægebil på vejene

Mogens Zarling har sagt sin aftale som udrykningslæge op med Region Syddanmark per 1. juni. Hans indsats bør erstattes af en akutlægebil placeret i Fredericia eller som minimum en paramediciner-ambulance. Arkivfoto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce