Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Lærer-formand: Sygefravær er steget 30 procent

Sygefraværet hos lærerne lå på et højt niveau i både 2013 og 2014, påpeger formanden for lærerformand Per Breckling. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce