Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Læser undrer sig: Er den gule trekant en parkeringsfælde?

Her må du gerne parkere, men du må ikke parkere her. Det er ikke altid let at hitte rede i, mener læser Ib Christensen.
Bilen her holder i Prinsensgade og har fået en parkeringsafgift, fordi den holder for tæt på den optrukne linje på vejbanen. Til gengæld overholder den afstandskravet til krydset - som det fremgår af den gule trekant på kantstenen. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce