Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Museet flytter ud - nu skal byrådet afgøre bygningernes skæbne

I 2027 er Museum Fredericia helt ude af de gamle museumsbygninger i Jernbanegade. Bygningerne ejes af Fredericia Kommune. Derfor er det op til byrådet at afgøre, om de skal blive stående eller fjernes.
Tobaksladen blev købt for over 100 år siden af den nystiftede museumsforening i Fredericia. Den håber politikere og museumsdirektør kan bevares. Foto: Nana Hanghøj
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce