Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Ny genbrugsplads ved motorvejen om to-tre år

Vejlenserne skal køre nord og ikke længere vest på med deres affald om to-tre år. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce