Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Puslespil med affaldsrester har måske givet bonus

Tidligere på måneden var der igen affald i Elbodalen, men både naboer og Vejdirektoratet håber, at det er sidste gang. Politiet har besøgt en række adresser, som naboerne har stykket sammen af dokumenter i affaldsbunkerne. Alle afviser at kende noget til affaldet, men alligevel håber parterne, at det nu er slut. Foto: Privat
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce