Gå til indhold
Annonce
Fredericia For abonnenter

S-gruppeformand ville gerne have haft nye på holdet

Søren Peschardt var glad, da de personlige stemmer var talt op og det viste sig, at han havde sikret sig flere kryds end den siddende borgmester. Det udløste en high-five til partifælle Dan Skjerning. Men her knap et halvt år efter valget afslører han, at han havde ønsket sig et par nye byrådsmedlemmer i gruppen ved valget i november. Foto: Michael Svenningsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce