Fredericia Så mange ton har Horsens tabt fra sidebenene Forum Horsens var fyldt med håb og forventning fredag den 4. januar, hvor starten gik på ?Horsens På Vægten?, og bl.a. Henrik Magni (t.v.) tog imod tilmeldinger til den otte ugers dyst om at blive de største tabere. Målet var et samlet vægttab på fem tons, og her to uger før kampen fløjtes af, er han overbevist om, at deltagerne når målet. Foto: Martin Ravn - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 16 feb. 2013 kl. 12:41 Annonce Fredericia Derfor lukker bymuseet: Direktør peger på flere årsager Nu skal helt nyt museum realiseres: Bymuseet lukker og rykker inden for voldene Erhverv Er den nye byport en øjebæ eller et vartegn? Over 400 har stemt - se resultatet her Debat Lastbil kørte over for rødt ved Erritsø Bygade. Det understreger alvoren i den voksende tunge trafik Fredericia Nick havde 80 procent fravær: Nu har han fundet sin vej i livet Fredericia DMI opjusterer varsel om hedebølge til 'farligt vejr' Alarm 112 Stor røgsøjle: Ejer reagerede hurtigt, da flis gik i brand Alarm 112 Fredericianer sigtet for drabsforsøg efter knivstikkeri Alarm 112 Kvinder drev bordel i Fredericia - nu har den ene fået nedsat straffen Fredericia Nu skal helt nyt museum realiseres: Bymuseet lukker og rykker inden for voldene Middelfart Deltagere fra hele verden samlet: Men for varmt vejr kan aflyse flere dages program Annonce Erhverv Ny pop-up-restaurant klar med officiel åbningsdato: Ejer løfter sløret for ekstra overraskelse Erhverv Hoteldrømmen ved afkørsel 59 er sat til salg Fredericia Hedebølgen kommer: Men på ét punkt skiller Fredericia sig ud Fredericia Flere og flere ulykker: - Det er svært at gøre noget ved Annonce Alarm 112 To mænd stoppet med kokain og piller – men det var ikke det eneste, de havde i bilen Middelfart Forgænger stoppede oven på flere skandaler: Nu har kommune fundet en ny chef for skolerne Middelfart Fagchef siger farvel til Lemvig: Vil 'rejse ud i verden' Debat Kommuneaftale hjælper lidt, men der er helt enkelt ikke plads til flere besparelser på seniorområdet Fredericia Som tidligere 12-talspige ved jeg godt, hvordan det føles: Du bliver ikke lykkelig af 12-taller Annonce
Fredericia Derfor lukker bymuseet: Direktør peger på flere årsager Nu skal helt nyt museum realiseres: Bymuseet lukker og rykker inden for voldene
Debat Lastbil kørte over for rødt ved Erritsø Bygade. Det understreger alvoren i den voksende tunge trafik
Erhverv Ny pop-up-restaurant klar med officiel åbningsdato: Ejer løfter sløret for ekstra overraskelse
Debat Kommuneaftale hjælper lidt, men der er helt enkelt ikke plads til flere besparelser på seniorområdet
Fredericia Som tidligere 12-talspige ved jeg godt, hvordan det føles: Du bliver ikke lykkelig af 12-taller