Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Sejlklub har været i hård sø - nu ses der frem

Sager om støv og dyre lokaler har fyldt en del hos sejlerne i Fredericia Lystbådehavn det seneste år. Nu er alle sejlere samlet under samme tag, og det har givet ro og sammenhold, lyder det efter generalforsamling.
Det er ved at være tid til søsætning af både til en ny sæson, men forinden har søsportsklubberne afviklet generalforsamlinger, hvor blandt andet medlemstal og udfordringer med støv har været oppe at vende. Arkivfoto: Peter Leth-Larsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce