Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Skolechef: Vi skal have flere dygtige lærere

Børn- og Ungechef Claus Bülow mener ikke, der skal bruges ressourcer på at gøre folkeskoleklasserne i Fredericia mindre. Derimod skal der bruges penge på, at skaffe lærere, som kan gøre en forskel. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce