Gå til indhold
Annonce
112

Somaliere blev truet af nynazistisk forening: Så fik de hjerter

"Gå hjem", lød budskabet til medlemmer af Dansk Somalisk Forening i Vesterbrogade. Ifølge Enhedslisten var der også trusler. Det stod på klistermærker ved foreningens lokaler, som siden er pillet ned igen. I stedet satte Enhedslisten hjerter op.
Enhedslisten sendte varme hjerte-beskeder til Dansk Somalisk Foreningen. I første omgang fik de at vide, at de skulle "gå hjem" på klistermærker opsat i weekenden.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce