Gå til indhold
Annonce
Fredericia

V-spids jubler over ny motorvej - bare den ikke går her, siger S

I foråret 2015 var nuværende statsminister Lars Løkke Rasmussen (V) på tur i området vest for Vejle - blandt andet i Vejle Ådal her ved Ravning. På turen argumenterede han for en linjeføring vest om Billund for en ny midtjysk motorvej. Arkivfoto: Torben Glyum
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce