Gå til indhold
Annonce
Fredericia

Vær opmærksom: Vildtet flytter til byen og bliver oftere dræbt

Død grævling ved motorvejsafkørslen Vejle N forleden. Bestanden i Trekantområdet er stigende, og da maj og juni er sæson for påkørsler af dyr, levede den desværre livet farligt. Også ved Fredericia sker der flere og flere sammenstød mellem vildt og biler. For eksempel på Vestre Ringvej og ved Rands Fjord, hvor det kan gå ud over henholdsvis hjorte og oddere. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce