Gå til indhold
Annonce
Indland

Letbanen i Aarhus begynder at køre igen efter signalnedbrud

L1 og L2 kører igen i Aarhus, men der må påregnes forsinkelser og aflysninger frem til fredag klokken 11.00.

Fredag morgen var der aflysninger på både L1- og L2-linjen på letbanen i Aarhus. (Arkivfoto). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce