Gå til indhold
Annonce
Indland

Den Gamle By er kåret til Årets Europæiske Museum

Det aarhusianske frilandsmuseum hædres af organisationen European Museum Forum, som hører under Europarådet.
Museumsdirektør Julie Rokkjær Birch (nummer to fra højre, red.) omgivet af Astrid Steffensen, der er leder for gartnerne i Den Gamle By, og af musumsinspektør Martin Brandt til uddelingen af European Museum of the Year Awards lørdag aften i Bilbao i Spanien. De to yderst til venstre er fra European Museum Forum. Foto: European Museum Forum/Free
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce