Gå til indhold
Annonce
Indland

DSB har i 2026 udbetalt 40 millioner i kompensation til rejsende

Sidste år udbetalte DSB 60 millioner kroner, hvilket var rekord. I år er beløbet allerede 40 millioner kroner.

Knap to millioner af DSB's passagerer var forsinkede i april, skriver Jyllands-Posten. (Arkivfoto). Foto: Thomas Traasdahl/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce