Gå til indhold
Annonce
Indland

DSB forventer først normal drift igen tirsdag morgen

Der kører færre tog mellem Københavns H og Køge Nord/Roskilde og mellem Hovedbanegården og Nykøbing Falster.

Tre togstrækninger har siden mandag morgen været berørt af fejl på sporskifter ved Københavns Hovedbanegård. På grund af fejlen kan alle sporene ikke benyttes i fuldt omfang. (Arkivfoto). Foto: Søren Lorenzen/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce