Gå til indhold
Annonce
Indland

Mangel på personale betyder færre tog på Sjælland

Der vil være færre togafgange på Sjælland fra den 22. til den 30. juni. Det skyldes sporarbejde og mangel på togpersonale.

Der er i øjeblikket meget sporarbejde på Sjælland, og det betyder, at der mangler togpersonale. Derfor har DSB set sig nødsaget til at reducere togtrafikken i en periode. (Arkivfoto). Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce