Gå til indhold
Annonce
Indland

Ni ud af ti siger de holder op med at slå efter behandling

Voldsudøvere i en række byer siger efter behandling, at de ændrer adfærd, når de lærer at håndtere følelser.

- Det, der motiverer til at gå i behandling, er typisk et håb om at holde sammen på familien, siger direktør i Dialog mod Vold Eva Kjer Hansen. (Arkivfoto). Foto: Emil Nicolai Helms/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce