Gå til indhold
Annonce
Indland

Efter timers nedbrud er vandet tilbage i Slagelses haner

Et vandbrud var skyld i vandmangel i Slagelse Kommune, men søndag aften er driften normal igen.

For mange borgere i Slagelse Kommune var der ikke vand i hanerne i nogle timer søndag eftermiddag. (Arkivfoto). Foto: Kristian Djurhuus/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce