Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

18-årig for syg til varetægtsfængsling i almindelig arrest: Er overflyttet til psykiatrisk afdeling

Retten i Kolding afviste først psykiatrisk surrogat under varetægtsfængsling trods den unge kvindes historik med tvangsindlæggelser og tidligere anbringelse på retspsykiatrisk afdeling. Nu skal hun alligevel sidde på retspsykiatrisk afdeling og have en ny mentalundersøgelse.
Ved grundlovsforhøret forklarede den 18-årige, at hun satte ild til sit tøj med ønsket om at dø af røgforgiftning. Foto: Jacob Schultz
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce