Gå til indhold
Annonce
112

Alle spor er genåbnet efter ulykke med tre lastbiler

En ulykke spærrede mandag morgen motorvejen omkring Kolding i nordgående retning. En chauffør blev kørt på sygehuset, og en lastbil lækkede 600 liter diesel.
Ulykken skete omkring klokken 08.15, og inden længe begyndte der at strække sig en lang kø. På et tidspunkt var der over 40 minutters forsinkelse i forhold til normal trafik. Foto: Casper Vagner Christensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce