Gå til indhold
Annonce
Kolding

Badning blev frarådet fredag efter fund af bakterier: Nu melder kommune ud

Op til weekenden frarådede kommunen badning ved den bynære Rebæk Strand. Nu er stranden åben igen, og en mulig forklaring på bakterierne, der forurenede vandet, fundet.
Badning fra Rebæk Strand ved Kolding Fjord frarådes ikke længere. Arkivfoto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce