Gå til indhold
Annonce
Kolding

Den holdt kun i godt et år - nu lukker restaurant i midtbyen

Parret bag den lille restaurant i Låsbygade har på trods af en opbygget kreds af stamkunder og positive udsigter for sommeren valgt at lukke.
Diana Sandu og Yussuf Sonmez har snart lavet og serveret deres sidste portion tzatziki og lignende småretter på deres lille restaurant i Låsbygade. Arkivfoto: René Aunsbjerg Fogh
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce