Gå til indhold
Annonce
Kolding

Efter dom i sag om dødsulykke i spa: Nu reagerer kommunen

En medarbejder på et bosted for handicappede blev onsdag dømt for uagtsomt manddrab, efter at en mandlig beboer på et kommunalt bosted kom i et spabad med så varmt vand, at han døde af sine forbrændinger. Nu er der en reaktion fra kommunen.
Det var en 42-årig mandlig beboer med blandt andet autisme og Downs Syndrom, der døde på grund af de voldsomme forbrændinger, han pådrog sit det alt for varme spabad. Arkivfoto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce