Gå til indhold
Annonce
Kolding

Falck skal rive hele sin store brandstation på havnen ned

Kolding Kommune vil overtage Falcks grund uden bygninger, når lejeaftalen udløber i 2026. Det er endnu helt uklart, hvad det store areal derefter skal bruges til.
Falck skal fjerne sit røde og gule bygningskompleks på sydhavnen, når en ny brandstation på Kobbervej tages i brug næste år. Det er bygningerne bag det lange røde pakhus ud mod Østerbrogade, der er tale om. Dronefoto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce